محل لوگو

گرافیک


کلمه گرافیک از گراف ، گرفته شده که به معنی خط یا خطوط است و با خطاطی و خوشنویسی هم رابطه ای دارد. گرافیک یک نوع زبان تصویر است. گرافیک زبانی با قابلیت ارتباط تصویری است که با زیبایی و شیوایی خاصی سخن می گوید.

گرافیک از سری هنرهای تجسمی است که صد البته برای کسانی که آن را با نقاشی و یا طراحی اشتباه می گیرند ( چون شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی به کسی می گویید رشته ام گرافیک است می گوید پس چهره ی مرا طراحی کن !! ) باید گفت که گـرافیک در اصل ایده و ترکیب بندی است که اکثر اوقات بین نوشته و تـصویر اتفاق می افتد و طراحی بیشـتر تقلید از طبیعت است که ایده های گرافیست ها می تواند بوسیله دسـت مثال یک نقاش اجرا شود که خیلی از هنرمندان شـاید برای اجرای بهتر و شـاید به خاطر کسری وقت طراحی نهایی را به شخص دیگری می سپارند که می توان به بیلبورد هایی که در خیابان هستن اشاره کرد.


طراحی و ساخت اپلیکیشن موبایل

گرافیک چیست

گرافیست : هنرمند توانایی است که با بهره گیری از جادوی فرم و رنگ به جستجـوی معنا های مختلف می پردازد گرافیست را شاید نوازنده ای دانست که زخمه بر دل خود و مـا می زند تا با نوای نا بـهـنجار دو گانگی ما نغمه ی یک دلی را بسزاید.گرافیست کسی است که به زبان تصویر با همه ی افراد جامعه سخن بگوید. یک گرافیست حرفه ای باید برای طراحی یک پوستر، کارت ویزیت ،‌ آرم و . . . باید یک طراحی تقریباً ساده ای انجام دهد که آن شخصی که نمی تواند متنی را بخوا ند از روی طراحی که یک گرافیست انجام داده بتواند به موضوع و مفهوم کار پی ببرد. در جامعه ی امروز ما خیلی ها به عنوان گرافیست یک شرکت و یا دفتر تبلیغاتی می گذارند ، ولی از این هنر بسیار زیبا چیز زیادی نمی دانند و این افراد باعث می شوند که این کاردرسطح پایینی انجام شود و باعث می شوند در آینده کسی این هنر را نتواند در بالاترین سطح انجام دهد و کیفیت کار پایین بیاید و باید ما پیش کسانی برویم که مجوز یک شرکت و یا کانون تبلیغاتی داشته باشد و چندین سال با این حرفه آشنا باشد.

بر گرفته از سایت www.graphiciran.net

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 44

از سایت علم روز هر چیزی که می خواهید را به دانش خود اضافه کنید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما